Arama Motoru Optimizasyonu

Backlink Nedir? Nasıl Backlink Alınır?

Backlink Nedir? Nasıl Backlink Alınır? Backlink, bir web sitesinin başka bir web sitesinden aldığı bağlantıya verilen isimdir. Bu bağlantılar, bir web sayfasının diğer web sayfalarına yönlendirme yapmasını sağlar ve genellikle SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) açısından önemli bir faktördür. İki ana türü vardır: 1. Dofollow Backlink: Arama motorları tarafından takip edilen ve sitenin SEO değerine katkı

Devamı...
Arama Motoru Optimizasyonu

Yeni Başlayanlar için Seo Terimleri

Yeni Başlayanlar için Seo Terimleri Arama motoru optimizasyonu yani SEO (Search Engine Optimization) çalışmaları, dijital pazarlama alanında çalışan kişiler için olmazsa olmaz konulardan bir tanesi. Bu nedenle seo konusunda henüz bilgi sahibi olmayan ya da başlangıç seviyesinde olan kişiler için en iyi öğrenme yöntemi önce neyin ne olduğunu anlamak. Yardımcı olması için arama motoru optimizasyonu

Devamı...
Dijital Pazarlama

UTM Kodu Nedir? Neden ve Nasıl Kullanılır?

Utm Kodu Nedir? Urchin Tracking Module kelime dizisinin kısaltması olarak kullanılan Utm kodu dijital pazarlama profesyonellerinin özellikle kampanya yönetirken sıklıkla başvurduğu bir araçtır.  Utm kodu online pazarlama kampanyalarında 5 parametre ile yönetilen kampanyanın ölçümlenmesine olanak tanıyan bir link yapısıdır. Yani özet olarak linkinizin arama motorunda yapılan aramada hangi şekilde hangi kampanyadan tıklama aldığını gösteren link

Devamı...
Dijital Pazarlama

Yeni Başlayanlar İçin Dijital Pazarlama Terimleri

Yeni Başlayanlar İçin Dijital Pazarlama Terimleri A/B Split Test İki farklı değişkenin performansını ölçmek amacıyla yapılan test süreçlerine verilen addır. Genellikle kampanya dönemlerinde ya da yeni lanse edilecek herhangi bir ürün-hizmete yönelik kullanıcı deneyimini araştıran bir yöntem olarak kullanılır. Rekabetin daha keskin olduğu dijital dünyada, iki veya daha fazla değişkenin kullanıcılar nezdindeki tercihini test etmekte

Devamı...
Dijital Pazarlama

Robotik Süreç Otomasyonu RPA Nedir?

Finans sektöründe çalışırken dahil olduğum birkaç projede robotik süreç otomasyonunu deneyimleme ve iş geliştirme süreçlerinde rol alma fırsatı bulmuştum. Bu süreç bana projenin haricinde RPA fonksiyonları hakkında daha detaylı bilgi edinme ve uygulama deneyimi kazanmamı sağladı. Bu içerikte öğrendiğim bilgilerin yanı sıra edindiğim deneyimleri ve sürecin faydalarını da paylaşacağım. Robotik Süreç Otomasyonu RPA Nedir? Robotik

Devamı...
İş Geliştirme

ROI Nedir? Nasıl Hesaplanır?

ROI hesaplaması, insanların bir işe girerken ihtiyaç duyacağı parayı ve bu paranın onlara ne kadar sürede geri döneceğiyle ilgilidir. Genellikle büyük meblağlar ödemeden önce insanların yatırımlarının ne kadar sürede kendisini çıkartacağını öğrenmek ister. Bu nedenle de ROI çözümlemesinden yardım alırlar. Günlük hayatta bile kullanılabilecek olan bu basit denklem, hayatımızı kolaylaştırmaya ve doğru karar vermeye yardımcı

Devamı...
Dijital Pazarlama

Persona Nedir, Neden Persona Yaratılmalıdır?

Bütün iletişim çalışmalarının başlangıç noktası müşteriyi tanımak, hedef kitleyi iyi analiz etmek. Çünkü tanıdığınız insanla daha iyi iletişim kurarsınız. Geniş kitlelere iletişim yaparken her bir müşteriyi te tek tanımak mümkün değil. Fakat bunu kategorize etmenin, müşteriyi küçük kitlelere bölmenin bir yolu var; persona yaratmak. Bu içerikte sizlere Persona Nedir, Pazarlama Çalışmalarında Neden Persona Yaratılmalıdır? sorusunu

Devamı...
İş Geliştirme

Lead Generation Nedir?

Lead Generation Nedir? Lead Nedir, Neden Gereklidir, Nasıl Yaratılır? Ücretli ve Ücretsiz olarak lead yaratma Yöntemleri Nedir? İşletmem için en iyi lead generation stratejisini nasıl oluşturabilirim? Etkili bir lead generation oluşturmak için neler yapmalıyım? Hangi kaynakları kullanmalıyım? Firma ve şirketler, faaliyetlerini sürdürebilmek için potansiyel müşterilere ihtiyaç duyarlar, bu da lead generation yani potansiyel müşteri toplama

Devamı...