Google

Google Alert Nedir, Nasıl Kullanılır?

Google Alerts Nedir, Nasıl Kullanılır? Google Alert, kullanıcıların belirli anahtar kelimeler veya konularla ilgili olarak internet üzerindeki yeni içerikler hakkında bildirim almasını sağlayan bir hizmettir. Google Alert, kullanıcıların belirledikleri anahtar kelimeler veya konularla ilgili olarak web’de yayınlanan yeni haberler, blog yazıları, makaleler veya diğer içerikleri takip etmelerine olanak tanır. Böylelikle web monitoring ya da online

Devamı...
İçerik Pazarlaması

İçerik Pazarlamasının Kişisel Markalaşma Sürecinde Kullanımı

İçerik Pazarlamasının Kişisel Markalaşma Sürecindeki Rolü Kişisel markalaşma, bireylerin kendi yetkinliklerini, değerlerini ve benzersiz özelliklerini vurgulayarak, bir kişi olarak algılanma biçimlerini şekillendirme sürecidir. İçerik pazarlaması ise bu süreçteki en güçlü araçlardan biridir. İçerik pazarlaması, kişisel markalaşma sürecinde güçlü bir araç olarak kullanılabilir. Kendi özgün sesinizi ve değerlerinizi vurgulayarak, hedef kitlenizle güçlü bir bağ kurabilir ve

Devamı...
İş Geliştirme

Pazarlamada AIDA Modeli Nedir?

AIDA Modeli Nedir? AIDA modeli, pazarlama ve iletişim stratejilerinde sıklıkla kullanılan bir modeldir ve müşteri satın alma sürecini anlamak için tasarlanmıştır. AIDA, dört aşamadan oluşur: Attention (Dikkat), Interest (İlgi), Desire (Arzu) ve Action (Aksiyon). Her bir aşama, potansiyel müşterinin ürün veya hizmete olan ilgisini ve nihai olarak satın alma kararını etkilemek için belirli bir rol

Devamı...