İş Geliştirme

Segmentasyon Nedir? Çeşitleri Nelerdir ve Nasıl Yapılır?

Segmentasyon, pazarlama stratejilerinde müşteri gruplarını anlamak ve onlara uygun hizmetler sunmak için kullanılan önemli bir tekniktir. Bu yazıda segmentasyon nedir sorusunu cevaplıyor, ne olduğuna, çeşitlerine ve nasıl yapıldığına değiniyoruz. Segmentasyon Nedir? Çeşitleri Nelerdir ve Nasıl Yapılır? Pazarlama stratejilerinin başarısı, hedef kitlenizi ne kadar iyi tanıdığınıza ve bu kitlenin ihtiyaçlarına ne kadar iyi cevap verdiğinize bağlıdır.

Devamı...
Dijital Pazarlama

Persona Nedir, Neden Persona Yaratılmalıdır?

Bütün iletişim çalışmalarının başlangıç noktası müşteriyi tanımak, hedef kitleyi iyi analiz etmek. Çünkü tanıdığınız insanla daha iyi iletişim kurarsınız. Geniş kitlelere iletişim yaparken her bir müşteriyi te tek tanımak mümkün değil. Fakat bunu kategorize etmenin, müşteriyi küçük kitlelere bölmenin bir yolu var; persona yaratmak. Bu içerikte sizlere Persona Nedir, Pazarlama Çalışmalarında Neden Persona Yaratılmalıdır? sorusunu

Devamı...